Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Iranian Media

- The Paradox of Modernity

Über Iranian Media

This book provides an overview of the expansion of the Iranian communication system, examining the political economy of this process and arguing that the nature of Iranian media in general and the press in particular, cannot be understood simply in terms of "Islamic ideology" or the false dichotomy of "modernity" versus "tradition."

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415845359
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 264
  • Veröffentlicht:
  • 27. Februar 2013
  • Abmessungen:
  • 152x229x0 mm.
  • Gewicht:
  • 490 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Iranian Media

This book provides an overview of the expansion of the Iranian communication system, examining the political economy of this process and arguing that the nature of Iranian media in general and the press in particular, cannot be understood simply in terms of "Islamic ideology" or the false dichotomy of "modernity" versus "tradition."

Kund*innenbewertungen von Iranian Media



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Iranian Media ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.