Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Organizations in the Face of Crisis

- Managing the Brand and Stakeholders

Über Organizations in the Face of Crisis

Organizations in the Face of Crisis offers a new approach to the treatment of threats to an organization, the brand, and the stakeholders. Case studies and diagnostic tools are used to demonstrate the effects of a crisis and to provide insight and strategies on managing the crisis at hand as well as the long-term effects.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781349455294
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 183
  • Veröffentlicht:
  • 20. März 2013
  • Ausgabe:
  • 12013
  • Abmessungen:
  • 140x216x11 mm.
  • Gewicht:
  • 2534 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Organizations in the Face of Crisis

Organizations in the Face of Crisis offers a new approach to the treatment of threats to an organization, the brand, and the stakeholders. Case studies and diagnostic tools are used to demonstrate the effects of a crisis and to provide insight and strategies on managing the crisis at hand as well as the long-term effects.

Kund*innenbewertungen von Organizations in the Face of Crisis



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Organizations in the Face of Crisis ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.