Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Social Impact of Advertising

- Confessions of an (Ex-)Advertising Man

Über The Social Impact of Advertising

Kelso challenges readers to reflect on the social impact of advertising from multiple perspectives. Topics include but are not limited to: a history of modern advertising in the US, how advertising can privilege or marginalize social constructions of identity, the problematic targeting of children, and the masks behind corporate advertising.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781538101148
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 312
  • Veröffentlicht:
  • 14. September 2018
  • Abmessungen:
  • 253x177x23 mm.
  • Gewicht:
  • 610 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von The Social Impact of Advertising

Kelso challenges readers to reflect on the social impact of advertising from multiple perspectives. Topics include but are not limited to: a history of modern advertising in the US, how advertising can privilege or marginalize social constructions of identity, the problematic targeting of children, and the masks behind corporate advertising.

Kund*innenbewertungen von The Social Impact of Advertising



Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.