Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Hit Brands

- How Music Builds Value for the World's Smartest Brands

Über Hit Brands

Companies and agencies spend vast amounts of money to advertise and brand products and music has been an important part of this. This book assesses how from selecting sound and music for individual products and adverts many large companies have moved to develop a music strategy to align their brand and create emotional impact.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781349444595
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 201
  • Veröffentlicht:
  • 1. Januar 2013
  • Ausgabe:
  • 12013
  • Abmessungen:
  • 127x203x0 mm.
  • Gewicht:
  • 235 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Hit Brands

Companies and agencies spend vast amounts of money to advertise and brand products and music has been an important part of this. This book assesses how from selecting sound and music for individual products and adverts many large companies have moved to develop a music strategy to align their brand and create emotional impact.

Kund*innenbewertungen von Hit Brands



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Hit Brands ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.