Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Bücher von Christian Schuh

Filter
Filter
Ordnen nachSortieren Beliebt
  • - 64 Methods to Reduce Costs and Increase Value with Suppliers
    von Robert Kromoser, Alenka Triplat, Michael F. Strohmer & usw.
    57,00 €

    This second edition of The Purchasing Chessboard addresses the new realities of a highly volatile economic environment and describes the many-sometimes surprising-ways in the trademark technique is being used in today's world of business procurement.

  • von Christian Schuh
    39,80 €

    VorteileNeudefinition und Neupositionierung der Beschaffungsfunktion im Unternehmen.Grundlegende und neue Erkenntnisse und Forschungsergebnisse zu Supply Chain Thinking & Management in einer Welt nach der Pandemie und gerissener Lieferketten.Viele konkrete Beispiele von global tätigen Unternehmen.Zum WerkIn den meisten Unternehmen ist der Einkauf ein unglamouröser, ungeliebter Teil desGeschäfts. Bei der Beschaffung und dem Lieferantenmanagement geht es ausschließlich um Kosten und alles, was zählt, ist, mit harten Bandagen zu kämpfen, um diese so niedrig wie möglich zu halten.Es existiert häufig keine Verbindung zu Innovation, Strategie oder Wertschöpfung.Die Autoren erklären in Profit from the Source, wie die Beschaffung in einem neuen Licht betrachtet werden sollte, denn sie hat das Potenzial, die Geheimwaffe eines CEOs in diesen schnelllebigen, disruptiven Zeiten zu sein.Zur NeuauflageMit anschaulichen Fallstudien zeigen die Autoren, dass keine andere Unternehmensfunktion die gleiche ganzheitliche Sicht auf ein Unternehmen bietet - von den Lieferanten, die die das Unternehmen mit Rohstoffen und Komponenten versorgen, bis hin zuVerbrauchern, die das fertige Produkt kaufen.Auf der Grundlage von BCG-Forschungsergebnissen und den Erfahrungen der Autoren aus erster Hand, die mit einigen der weltweit führenden Unternehmen arbeiten, bietet Profit from the Source erprobte Strategien, die Ihrem Unternehmen zu neuem Umsatz- und Gewinnwachstum verhelfen.ZielgruppeFührungskräfte der C-Ebene, insbesondere CEOs und COOs, sowie Führungskräfte der oberen und mittleren Ebene und Manager, die in den Bereichen Beschaffung, Lieferkette und Logistik in großen und mittelgroßen Unternehmen tätig sind.

  • - How to Change, Adapt, and Excel
    von Christian Schuh
    26,00 €

    What do The Beatles, Apollo 13, the Roman military, a pack of wolves, and the very best companies in the world all have in common? Answer: Plasticity. They can change, adapt, and excel as the situation requires.In most organizations, strategy and functional excellence get the most attention. But even the best of either provides only limited long-term advantage. Highly effective organizations add Plasticity as a third dimension and rack up stellar breakthroughs-again and again. It is the key ingredient that allows strategy and functional excellence to deliver value. As the authors show in Corporate Plasticity: How to Change, Adapt, and Excel, Plasticity also enables great organizations to break down barriers and collaborate in the pursuit of a common objective, and to reconfigure or rewire themselves to face down challenges or reach ever-stronger competitive positions. Through entertaining stories and astute analysis, this book demonstrates that Plasticity spurs sports teams to become champions, companies to book record earnings, and artists to attain worldwide fame. You can use its principles-adaptability, flexibility, fluid networks and roles, lofty goals, and innovation, among others-to achieve operational excellence, tear down silos, and create more vibrant, creative enterprises. Your organization can become not just highly profitable and fun to work for, but an organization that can change the world. Plasticity allows an organization to choose its own destiny, become versatile, and dare more than others. Its success lies in a set of abilities called the Magic 7:Purpose: Your company must discover, select, and express what it is meant for.Focus: Your company must have the courage to ignore everything that is not in line with its purpose, and then see that purpose through.Culture: Your companymust create the conditions that allow people to work across boundaries and outside of predefined roles.Spirit: Your company must inspire people to feel part of a cause that is bigger than they are.Networking: Your company must provide the means, freedom, and encouragement for people to nurture and grow their internal and external networks continuously.Knowledge: Your company must encourage experts to provide their knowledge and make it readily available to everyone who needs it.Leadership: Your company's leaders must model and personify the characteristics they want others to adopt.Silo thinking? Poor collaboration? Weak earnings? Strategies that gain no traction? Corporate Plasticity: How to Change, Adapt, and Excel is the answer. It shows you how to cultivate each of the seven disciplines to infuse Plasticity in an organization. That-along with razor-sharp strategy and crisp execution-will unleash the power you need to reach both personal and corporate goals. You might even change the world.

  • von Christian Schuh & Michael Bremicker
    49,99 €

    Durch die systematische Nutzung der richtigen Hebel zur Kostensenkung im Einkauf lassen sich Margen schnell und nachhaltig erhöhen. Die Autoren stellen konkrete Methoden zur Kostensenkung vor und beschreiben anschaulich die dazu gehörigen Schritte zur Umsetzung in der Praxis.

  • - Transforming Procurement in the Real World
    von Christian Schuh
    32,00 €

    In the novel The CPO: Transforming Procurement in the Real World, we meet Thomas Sutter, a German-American living in Dusseldorf and working as a procurement manager for a major global automobile manufacturer, Autowerke.

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.