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Bücher von Uwe Seebacher

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  • von Uwe Seebacher & Uwe Hannig
    84,00 €

    This book clarifies based on latest findings and research what one needs to know about marketing and sales automation, how to manage projects to implement them, select and implement tools, and what results can be achieved. It also outlines what can be expected in the future such as the automation of corporate communication and Human Resources.The range of topics spans from the creation of a valid data base in the context of applied AI for realizing predictive intelligence and the effects of data regulations such as the European General Data Protection Regulation (GDPR) when addressing customers and prospects to recommendations for selecting and implementing the necessary IT systems. Experts also report on their experiences in regard to Conversion-rate-optimization (CRO) and provide tips and assistance on how to optimize and ensure the highest RoI for marketing and sales automation. A special focus will be placed on the dovetailing of marketing and sales and the management of the customer journey as well as the improvement of the customer experience.

  • von Uwe Seebacher
    109,99 €

    Dieses Buch stellt das State-of-the-Art-Wissen des B2B-Marketings praxisrelevant und umfassend dar. Mehr als 40 der besten Business-to-Business-Marketers befassen sich mit den aktuellen Grundlagen sowie mit neuen und praxiserprobten Strategien und Konzepten. Für diese zweite Auflage wurden die Beiträge optimiert und neue Begriffe, Konzepte und Fallstudien ergänzt sowie mit vielen Zahlen und Daten für die Forschung, Lehre und Praxis untermauert.Das Praxishandbuch B2B-Marketing erläutert die rasch wachsende Anzahl moderner Begriffe, Instrumente und Vorgehensmodelle für das Industriegüter-Marketing. Fachbegriffe wie Account-Based Marketing, Buyer Journey, Content Management, Marketing-Automation, Lead Generation, Marketing Canvas, Social Selling, Touchpoint Sensitivity Analysis und Predictive Intelligence u.v.m. werden für das Marketing in großen und mittelständischen B2B-Unternehmen auf den Prüfstand gestellt. Das Buch bietet sich für alle B2B-Marketers an, die ihre Marketing-Abteilung modern, leistungsorientiert und entwicklungsfähig aufstellen und so das Ansehen des Marketings im Unternehmen spürbar steigern wollen.Auszug aus dem InhaltDie über 100 wichtigsten Begriffe im Bereich B2B-MarketingDas B2B-Marketing-Reifegrad-Modell 2.0Marketing Automation - so sieht das perfekte Prozessmodell zur Implementierung aus Erfolgreiches Lead-Management - planen, einführen, umsetzenContent-Management und Content-Marketing - mit Smart Content die Kunden trotz Informationsflut erreichenSocial-Media und Social-Selling in B2BUser Experience und Touchpoint-Management - ein Toolkit für das Touchpoint-Performance-ManagementLean-Brand-Management im B2B-BereichNeue Beiträge zu Themen wie agiles Marketing, Community-Management, Conversion-Rate-Optimierung bis hin zu Employer Branding oder Reengineering der UnternehmenskommunikationFallstudien von führenden Unternehmen wie u.a. von FYNEST International, Hapag-Lloyd, der Mayr Antriebstechnik, dem Intralogistikdienstleister STILL, von Talto - Talents of Tomorrow, u.v.m. Der HerausgeberUwe Seebacher ist Methoden- und Strukturwissenschaftler. Er ist promovierter Volks- und Betriebswirt und Professor für Predictive Intelligence an der Fachhochschule München, Professor für Marketing und Kommunikation an der Fachhochschule für Marketing und Kommunikation in Wien und Professor für Data Science und Sales und Distribution Management am Institute for Management Technologies (IMT) in Indien und den Vereinigten Arabischen Emiraten. Er verfügt über mehr als 30 Jahre Erfahrung als Autor, Investor, Professor und Key Note Speaker.

  • von Uwe Seebacher
    70,00 €

    This book employs the latest insights from modern marketing into the theory and practice of corporate communication, including the main stages and goals, and highlights the key potentials for the field. It briefly presents the essential features of the methodological and structural sciences in order to illustrate to the reader how, from a marketer's point of view, these new insights can be derived objectively, reliably, and validly for the field of corporate communication according to scientific criteria.The book then introduces the maturity model for modern corporate communication and describes which fields of activity must be gone through in order to be able to implement the change management process towards corporate communication excellence efficiently and effectively. Building on this, it introduces and defines the most important new concepts of corporate communication in the twenty-first century and thus clearly delineates the field of research for this corporate function in the coming years. The book goes on to address the important areas of IT and HR in order to provide a 360 view of the developments to be realized in the field of corporate communication. A "e;CC self-test"e; at the end of the book is intended to help the reader immediately recognize where their own organization stands and, against this backdrop, to be able to start the necessary activities towards corporate communication excellence immediately on the basis of the maturity model."e;Prof. Dr. Uwe Seebacher takes us on a timely and informative read on what could be the biggest crisis for Corporate Communications - remaining stagnant in a time of great change. With rich context and fine detail, he illuminates the opportunities to reengineer Corporate Communications and quantify its role in truly impacting business. From the importance of predictive intelligence underpinned by authenticity and empathy to building trust, this book is a guide for successful business in the 21st Century. I highly recommend it."e;Heidi Eusebio, Strategist and Executive Director, Edelman"e;Uwe Seebacher has once again demonstrated in a well-founded manner what methodological and structural science is capable of - namely, to precisely logically derive the long overdue process of change in the field of corporate communications and thereby make it comprehensible.  But he also takes the important next step of operationalizing his thoughts in a directly measurable way by providing an easy applicable concrete process model for reengineering corporate communication with many tips, templates and inputs for HR and IT."e;Miguel Gimenez de Castro, Head Of Communications Spain, Portugal, Greece and Israel, IBM 

  • von Uwe Seebacher
    54,99 €

  • von Uwe Seebacher
    64,00 - 79,00 €

  • - Wie Sie Die Richtigen Grundlagen Legen, Bevor Sie Mit Business Intelligence Durchstarten Koennen
    von Uwe Seebacher
    14,99 €

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