Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

A Paradigm for Looking

- Cross-Cultural Research with Visual Media

Über A Paradigm for Looking

Based on research in two African communities, this volume presents a new methodology for examining visual media--one that suggests a phenomenology of filmmaking and an ethnography of mediated communication. Comprehensively developed and discusses, this methodology can be used for analysis of any informant-made visual communication.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780893910020
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 216
  • Veröffentlicht:
  • 1. Januar 1977
  • Abmessungen:
  • 234x156x14 mm.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von A Paradigm for Looking

Based on research in two African communities, this volume presents a new methodology for examining visual media--one that suggests a phenomenology of filmmaking and an ethnography of mediated communication. Comprehensively developed and discusses, this methodology can be used for analysis of any informant-made visual communication.

Kund*innenbewertungen von A Paradigm for Looking



Ähnliche Bücher finden
Das Buch A Paradigm for Looking ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.