Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Adoption of new food products

- An investigation into the existence and the characteristics of food innovators

Über Adoption of new food products

In this work the author reports on his research into the way food in novations are adopted. On the the basis of information from the literature and his own research findings, the author postulates that innovators' behaviour has a number of underlying dimensions.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9789401019736
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 142
  • Veröffentlicht:
  • 9. November 2011
  • Ausgabe:
  • 11974
  • Abmessungen:
  • 229x152x7 mm.
  • Gewicht:
  • 220 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Adoption of new food products

In this work the author reports on his research into the way food in novations are adopted. On the the basis of information from the literature and his own research findings, the author postulates that innovators' behaviour has a number of underlying dimensions.

Kund*innenbewertungen von Adoption of new food products



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Adoption of new food products ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.