Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Applying Service Science in Business

Über Applying Service Science in Business

A book that expounds the six principles of Service Science, including the all-important principle of value co-creation (between the producer and the customer, the employee and the hierarchy). It describes the tools for application of the principles, from modular business architecture to the global, mobile and social business tools.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781606496626
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 200
  • Veröffentlicht:
  • 16. März 2014
  • Abmessungen:
  • 153x229x9 mm.
  • Gewicht:
  • 242 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Applying Service Science in Business

A book that expounds the six principles of Service Science, including the all-important principle of value co-creation (between the producer and the customer, the employee and the hierarchy). It describes the tools for application of the principles, from modular business architecture to the global, mobile and social business tools.

Kund*innenbewertungen von Applying Service Science in Business



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Applying Service Science in Business ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.