Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer

Über Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer

Aiming at ensuring that everyone obtains the rich rewards available in today's information-centred society, this book seeks to provide a systematic method for the understanding, appreciation and evaluation of information needs, which alone can guarantee the value of information to the consumer

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781857434873
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 188
  • Veröffentlicht:
  • 21. Dezember 2009
  • Ausgabe:
  • 3
  • Abmessungen:
  • 155x232x14 mm.
  • Gewicht:
  • 306 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer

Aiming at ensuring that everyone obtains the rich rewards available in today's information-centred society, this book seeks to provide a systematic method for the understanding, appreciation and evaluation of information needs, which alone can guarantee the value of information to the consumer

Kund*innenbewertungen von Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.