Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Audience Research Methodologies

- Between Innovation and Consolidation

Über Audience Research Methodologies

The transformations of people's relations to media content, technologies and institutions raise new methodological challenges and opportunities for audience research. This edited volume aims at contributing to the development of the repertoire of methods and methodologies for audience research by reviewing and exemplifying approaches that have been stimulated by the changing conditions and practices of audiences.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415827355
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 268
  • Veröffentlicht:
  • 29. Juli 2013
  • Abmessungen:
  • 159x234x20 mm.
  • Gewicht:
  • 534 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Audience Research Methodologies

The transformations of people's relations to media content, technologies and institutions raise new methodological challenges and opportunities for audience research. This edited volume aims at contributing to the development of the repertoire of methods and methodologies for audience research by reviewing and exemplifying approaches that have been stimulated by the changing conditions and practices of audiences.

Kund*innenbewertungen von Audience Research Methodologies



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Audience Research Methodologies ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.