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Bücher von Adel Ouertani

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  • 16% sparen
    von Adel Ouertani
    37,00 €

    The topic of "brand equity" is on the minds of many researchers and practitioners. Within the academic sphere, however, there seems to be no consensus on the definition and content of this concept. The main aim of this book is to review the state of the art on the subject. It is divided into three sections, the first of which is devoted to conceptualization. The second section aims to shed light on its constituent elements. Finally, the third part explains how the brand brings value to its customers, distributors and the company itself.

  • 16% sparen
    von Adel Ouertani
    37,00 €

    O tema do "brand equity" está na mente de muitos investigadores e profissionais. Na esfera académica, parece não haver consenso sobre a definição e o conteúdo deste conceito. O principal objetivo deste livro é, portanto, rever o estado da arte sobre este assunto. Será dividido em três partes, a primeira das quais será dedicada à concetualização. A segunda parte visa esclarecer os seus elementos constitutivos. Finalmente, a terceira parte explica o valor que a marca traz aos seus clientes, distribuidores e à própria empresa.

  • 16% sparen
    von Adel Ouertani
    37,00 €

    Il tema della "brand equity" è all'attenzione di molti ricercatori e professionisti. In ambito accademico, non sembra esserci un consenso sulla definizione e sul contenuto di questo concetto. L'obiettivo principale di questo libro è quindi quello di fare il punto sullo stato dell'arte in materia. È suddiviso in tre sezioni, la prima delle quali è dedicata alla concettualizzazione. La seconda sezione mira a far luce sui suoi elementi costitutivi. Infine, la terza parte spiega il valore che il marchio apporta ai clienti, ai distributori e all'azienda stessa.

  • 16% sparen
    von Adel Ouertani
    37,00 €

    El tema del "valor de marca" está en la mente de muchos investigadores y profesionales. En el ámbito académico, no parece existir un consenso sobre la definición y el contenido de este concepto. El principal objetivo de este libro es, por tanto, revisar el estado de la cuestión. Se divide en tres secciones, la primera de las cuales está dedicada a la conceptualización. La segunda sección pretende arrojar luz sobre sus elementos constitutivos. Por último, la tercera parte explica qué valor aporta la marca a sus clientes, distribuidores y a la propia empresa.

  • von Adel Ouertani
    43,90 €

    Das Thema "Markenkapital" - auf Englisch "brand equity" - beschäftigt viele Forscher und Praktiker. In der akademischen Welt scheint es jedoch keinen Konsens über die Definition und den Inhalt dieses Konzepts zu geben. Das Hauptziel dieses Buches ist es daher, einen Überblick über den aktuellen Stand der Technik zu geben. Es ist in drei Teile gegliedert, wobei der erste Abschnitt der Konzeptualisierung gewidmet ist. Der zweite Abschnitt versucht, seine Bestandteile zu beleuchten. Im dritten Teil wird schließlich erläutert, welchen Wert die Marke für Kunden, Händler und das Unternehmen selbst schafft.

  • von Adel Ouertani
    19,00 €

    Tema "kapitala brenda" wolnuet mnogih issledowatelej i praktikow. V nauchnoj srede, kak predstawlqetsq, net edinogo mneniq otnositel'no opredeleniq i soderzhaniq ätogo ponqtiq. Poätomu osnownoj cel'ü dannoj knigi qwlqetsq obzor sowremennogo sostoqniq del w ätoj oblasti. Kniga sostoit iz treh chastej, perwaq iz kotoryh poswqschena konceptualizacii. Vtoroj razdel prizwan prolit' swet na ee sostawnye älementy. Nakonec, w tret'ej chasti ob#qsnqetsq, kakuü cennost' neset w sebe brend dlq klientow, distrib'ütorow i samoj kompanii.

  • 16% sparen
    von Adel Ouertani
    37,00 €

    Le thème du « capital-marque » ; « brand equity » en anglais ; fait partie des préoccupations de nombreux chercheurs et praticiens. Au sein de la sphère académique, ce concept ne semble pas bénéficier d¿un consensus concernant sa définition et son contenu. Ce livre a donc pour objectif principal de faire un état de l'art sur ce sujet. Il se décomposera de trois parties, la première section sera consacrée à la conceptualisation. La deuxième section tend à éclairer ses éléments constitutifs. Enfin, la troisième partie explique ce que la marque apporte de la valeur à ses clients, aux distributeurs et à l¿entreprise elle-même.

  • 18% sparen
    von Adel Ouertani
    54,00 €

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