Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Bücher von Gabriele Siegert

Filter
Filter
Ordnen nachSortieren Beliebt
  • 13% sparen
    von Sylvia M. Chan-Olmsted, Gabriele Siegert, Mart Ots & usw.
    140,00 €

    This comprehensive handbook critically addresses current issues and achievements in the field of media branding. By discussing media branding from different viewpoints, disciplines and research traditions, this book offers fresh perspectives and identifies areas of interest for further research. The authors highlight the peculiarities of this field and reveal links and commonalities with other areas of study within communication science. The chapters address different research areas, such as society-, content-, management-, audience- as well as advertising aspects of media brands. This handbook thus brings together contributions from different areas making it a valuable resource for researchers and experts from industry interested in media branding.

  • - Eine Kommunikationswissenschaftliche Einfuhrung
    von Gabriele Siegert & Dieter Brecheis
    34,99 €

  • - Eine Problemorientierte Einfuhrung
    von Bjorn von Rimscha & Gabriele Siegert
    24,99 €

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.