Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Boxing, Masculinity and Identity

- The 'I' of the Tiger

Über Boxing, Masculinity and Identity

Drawing on ethnographic research and popular representations of boxing in the media, this book considers the relationships between the portrayal of the sport and its practice, alongside complex sociological constructs of identity and gender. This work is aimed at those interested in the sociology of sport and cultural representations of gender.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415367714
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 192
  • Veröffentlicht:
  • 9. November 2006
  • Abmessungen:
  • 156x234x11 mm.
  • Gewicht:
  • 360 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Boxing, Masculinity and Identity

Drawing on ethnographic research and popular representations of boxing in the media, this book considers the relationships between the portrayal of the sport and its practice, alongside complex sociological constructs of identity and gender. This work is aimed at those interested in the sociology of sport and cultural representations of gender.

Kund*innenbewertungen von Boxing, Masculinity and Identity



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Boxing, Masculinity and Identity ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.