Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Branding as Communication

Über Branding as Communication

By combining a scholarly approach with case studies and examples, this text bridges the worlds of communication and business by providing a single vocabulary in which to discuss branding. It brings these ideas together into a coherent framework to enable discussions on the topic to occur in a variety of disciplines.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Unbekannt
  • ISBN:
  • 9781433128042
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 204
  • Veröffentlicht:
  • 31. Mai 2018
  • Ausgabe:
  • Abmessungen:
  • 229x154x23 mm.
  • Gewicht:
  • 424 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Branding as Communication

By combining a scholarly approach with case studies and examples, this text bridges the worlds of communication and business by providing a single vocabulary in which to discuss branding. It brings these ideas together into a coherent framework to enable discussions on the topic to occur in a variety of disciplines.

Kund*innenbewertungen von Branding as Communication



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Branding as Communication ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.