Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL
Über Brands and Consumers

Brand management is firmly established as a core business and marketing activity, whilst the study of how consumers react to brands is evolving globally. This shortform book provides a premium research overview of these core business topics as a platform for future research and practice.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Unbekannt
  • ISBN:
  • 9781138326897
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 122
  • Veröffentlicht:
  • 27. Dezember 2022
  • Abmessungen:
  • 222x14x145 mm.
  • Gewicht:
  • 258 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Brands and Consumers

Brand management is firmly established as a core business and marketing activity, whilst the study of how consumers react to brands is evolving globally. This shortform book provides a premium research overview of these core business topics as a platform for future research and practice.

Kund*innenbewertungen von Brands and Consumers



Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.