Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Brands and the City

- Entanglements and Implications for Urban Life

Über Brands and the City

Drawing on extensive empirical material and recent theoretical developments in the sociology of brands, this book explores the complex relationship between brands, consumption and urban life. Covering a range of brands in the city, it considers how brands provide new ways of mediating identities, lifestyles and social relations.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780367332976
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 200
  • Veröffentlicht:
  • 15. April 2019
  • Abmessungen:
  • 156x234x0 mm.
  • Gewicht:
  • 312 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Brands and the City

Drawing on extensive empirical material and recent theoretical developments in the sociology of brands, this book explores the complex relationship between brands, consumption and urban life. Covering a range of brands in the city, it considers how brands provide new ways of mediating identities, lifestyles and social relations.

Kund*innenbewertungen von Brands and the City



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Brands and the City ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.