Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Brands of Faith

- Marketing Religion in a Commercial Age

Über Brands of Faith

Argues that - in order to compete effectively, faiths have had to become brands. This book shows how religious branding has expanded to create a blended world of commerce and faith, where the sacred becomes secular and the secular sacred. It contains a series of case studies of faith brands and explores the significance of branded church courses.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415409773
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 256
  • Veröffentlicht:
  • 18. September 2007
  • Abmessungen:
  • 163x236x14 mm.
  • Gewicht:
  • 416 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Brands of Faith

Argues that - in order to compete effectively, faiths have had to become brands. This book shows how religious branding has expanded to create a blended world of commerce and faith, where the sacred becomes secular and the secular sacred. It contains a series of case studies of faith brands and explores the significance of branded church courses.

Kund*innenbewertungen von Brands of Faith



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Brands of Faith ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.