Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets

von S. Singh
Über Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets

This book highlights current business practices in the emerging markets of China, Ghana, India, Kenya, Nigeria and UAE, and explains how global competition has created a culture of competitiveness and an era of consumerism. The region-specific issues, tested theories, and empirical evidence make the book of value to both researchers and managers.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781349536917
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 259
  • Veröffentlicht:
  • 9. April 2008
  • Ausgabe:
  • 12008
  • Abmessungen:
  • 140x216x16 mm.
  • Gewicht:
  • 454 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets

This book highlights current business practices in the emerging markets of China, Ghana, India, Kenya, Nigeria and UAE, and explains how global competition has created a culture of competitiveness and an era of consumerism. The region-specific issues, tested theories, and empirical evidence make the book of value to both researchers and managers.

Kund*innenbewertungen von Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.