Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Categories in Markets

- Origins and Evolution

Über Categories in Markets

Focuses on how market categories shape processes of production and consumption and how these activities in turn shape category systems. This volume explores topics such as: how new categories emerge, become enacted and gain consensus, how categories are used by market agents, and how category systems change over time.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780857245939
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 416
  • Veröffentlicht:
  • 12. November 2010
  • Abmessungen:
  • 160x236x39 mm.
  • Gewicht:
  • 724 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Categories in Markets

Focuses on how market categories shape processes of production and consumption and how these activities in turn shape category systems. This volume explores topics such as: how new categories emerge, become enacted and gain consensus, how categories are used by market agents, and how category systems change over time.

Kund*innenbewertungen von Categories in Markets



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Categories in Markets ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.