Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Challenges of Managing Information Quality in Service Organizations

Über Challenges of Managing Information Quality in Service Organizations

Poor quality of data and information can have a harmful impact on decision-making and therefore on the overall effectiveness of an enterprise. This book presents cases and applications of information quality in various industrial service sectors. It provides insight and support for academic professionals as well as for practitioners.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781599044200
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Veröffentlicht:
  • 30. September 2006
  • Abmessungen:
  • 254x178x20 mm.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Challenges of Managing Information Quality in Service Organizations

Poor quality of data and information can have a harmful impact on decision-making and therefore on the overall effectiveness of an enterprise. This book presents cases and applications of information quality in various industrial service sectors. It provides insight and support for academic professionals as well as for practitioners.

Kund*innenbewertungen von Challenges of Managing Information Quality in Service Organizations



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Challenges of Managing Information Quality in Service Organizations ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.