Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Childhood and Consumer Culture

Über Childhood and Consumer Culture

In recent years children have become an increasingly important consumer market, and there is growing concern about the 'commercialisation' of childhood. This book sheds light on these debates, offering new empirical data and challenging critical perspectives on children's engagement with consumer culture from a wide range of international settings.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781349309788
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 266
  • Veröffentlicht:
  • 1. Januar 2010
  • Ausgabe:
  • 12010
  • Abmessungen:
  • 140x216x0 mm.
  • Gewicht:
  • 365 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Childhood and Consumer Culture

In recent years children have become an increasingly important consumer market, and there is growing concern about the 'commercialisation' of childhood. This book sheds light on these debates, offering new empirical data and challenging critical perspectives on children's engagement with consumer culture from a wide range of international settings.

Kund*innenbewertungen von Childhood and Consumer Culture



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Childhood and Consumer Culture ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.