Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

China’s Publishing Industry in the Era of Big Data

von Li Zhang
Über China’s Publishing Industry in the Era of Big Data

This book introduces Chinäs current publishing industry in the new era, especially when facing the big challenge from social media and technology transformation. Based on the calculation for the first time, the book and overall size of the content data of publications in China, the book presents 15 cases of Chinese publishers looking for opportunities to develop business, using the technology of big data and Internet. For global readers, it may help to build an overview on China's publishing industry and business innovation cases of media companies.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9789811904271
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 206
  • Veröffentlicht:
  • 13. April 2022
  • Ausgabe:
  • 12022
  • Abmessungen:
  • 155x235x0 mm.
  • Gewicht:
  • 494 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von China’s Publishing Industry in the Era of Big Data

This book introduces Chinäs current publishing industry in the new era, especially when facing the big challenge from social media and technology transformation. Based on the calculation for the first time, the book and overall size of the content data of publications in China, the book presents 15 cases of Chinese publishers looking for opportunities to develop business, using the technology of big data and Internet. For global readers, it may help to build an overview on China's publishing industry and business innovation cases of media companies.

Kund*innenbewertungen von China’s Publishing Industry in the Era of Big Data



Ähnliche Bücher finden
Das Buch China’s Publishing Industry in the Era of Big Data ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.