Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Chinese Media in Africa

- Perception, Performance, and Paradox

Über Chinese Media in Africa

Chinese Media in Africa: Perception, Performance, and Paradox is a contribution to the debate on Chinese media expansion into Africa. Interviews bring to light the paradoxical nature of Chinese media organizations that both preach equality with Africa and simultaneously promote Chinese hegemony in the media.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781498593960
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 142
  • Veröffentlicht:
  • 23. Juli 2020
  • Abmessungen:
  • 236x159x15 mm.
  • Gewicht:
  • 358 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Chinese Media in Africa

Chinese Media in Africa: Perception, Performance, and Paradox is a contribution to the debate on Chinese media expansion into Africa. Interviews bring to light the paradoxical nature of Chinese media organizations that both preach equality with Africa and simultaneously promote Chinese hegemony in the media.

Kund*innenbewertungen von Chinese Media in Africa



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Chinese Media in Africa ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.