Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Choice and Preference in Media Use

- Advances in Selective Exposure Theory and Research

Über Choice and Preference in Media Use

In light of the ever-increasing abundance of media channels and messages, selective exposure has become more important than ever for media impacts. This monograph provides a comprehensive review of the research on selective exposure to media messages, which is at the heart of communication science and media effects. It is required reading for media scholars and researchers, and promises to influence and inspire future research.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138779358
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 496
  • Veröffentlicht:
  • 30. Juni 2020
  • Abmessungen:
  • 229x152x30 mm.
  • Gewicht:
  • 682 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Choice and Preference in Media Use

In light of the ever-increasing abundance of media channels and messages, selective exposure has become more important than ever for media impacts. This monograph provides a comprehensive review of the research on selective exposure to media messages, which is at the heart of communication science and media effects. It is required reading for media scholars and researchers, and promises to influence and inspire future research.

Kund*innenbewertungen von Choice and Preference in Media Use



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Choice and Preference in Media Use ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.