Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Commercial Communication in the Digital Age

- Information or Disinformation?

Über Commercial Communication in the Digital Age

In today¿s digital age, online and mobile advertising are of growing importance, with advertising no longer bound to the traditional media industry. Although the advertising industry still has broader access to the different measures and channels, consumers have more possibilities to ¿cocreate¿ than ever before. But will there be a time when advertisers and consumers have equal power? The volume discusses this questionand related issues.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783110416503
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 278
  • Veröffentlicht:
  • 10. April 2017
  • Gewicht:
  • 532 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Commercial Communication in the Digital Age

In today¿s digital age, online and mobile advertising are of growing importance, with advertising no longer bound to the traditional media industry. Although the advertising industry still has broader access to the different measures and channels, consumers have more possibilities to ¿cocreate¿ than ever before. But will there be a time when advertisers and consumers have equal power? The volume discusses this questionand related issues.

Kund*innenbewertungen von Commercial Communication in the Digital Age



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Commercial Communication in the Digital Age ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.