Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Communications, Media and the Imperial Experience

- Britain and India in the Twentieth Century

Über Communications, Media and the Imperial Experience

Presenting a communicational perspective on the British empire in India during the 20th century, the book seeks to examine how, and explain why, British proconsuls, civil servants and even the monarch George V, as well as Indian nationalists, interacted with the media, primarily British and American, and with what consequences.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781349364343
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 278
  • Veröffentlicht:
  • 1. Januar 2014
  • Ausgabe:
  • 12014
  • Abmessungen:
  • 215x139x27 mm.
  • Gewicht:
  • 382 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Communications, Media and the Imperial Experience

Presenting a communicational perspective on the British empire in India during the 20th century, the book seeks to examine how, and explain why, British proconsuls, civil servants and even the monarch George V, as well as Indian nationalists, interacted with the media, primarily British and American, and with what consequences.

Kund*innenbewertungen von Communications, Media and the Imperial Experience



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Communications, Media and the Imperial Experience ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.