Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Competition, Choice, and Incentives in Government Programs

Über Competition, Choice, and Incentives in Government Programs

Since the 1980s, the language used around market-based government has muddied its meaning and polarized its proponents and critics. This work hopes to reframe competing views of market-based government so it is seen not as an ideology but rather as a fact-based set of approaches for managing government services and programs more efficiently.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780742552135
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 496
  • Veröffentlicht:
  • 22. Juni 2006
  • Abmessungen:
  • 168x240x24 mm.
  • Gewicht:
  • 635 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Competition, Choice, and Incentives in Government Programs

Since the 1980s, the language used around market-based government has muddied its meaning and polarized its proponents and critics. This work hopes to reframe competing views of market-based government so it is seen not as an ideology but rather as a fact-based set of approaches for managing government services and programs more efficiently.

Kund*innenbewertungen von Competition, Choice, and Incentives in Government Programs



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Competition, Choice, and Incentives in Government Programs ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.