Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Competition with Identity Driven Entry

- A Principal Multi-Agent Model on the Success of Mergers and Acquisitions

Über Competition with Identity Driven Entry

Sebastian Burchhardt develops a game theory model that analyzes the possible behavioral patterns of employees during M&A processes and the impact of such patterns on the success of the transaction itself. The result is the development of a principal-multi-agent model that allows for endogenous contest entry driven by identity.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783658101459
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 149
  • Veröffentlicht:
  • 29 Mai 2015
  • Ausgabe:
  • 2015
  • Abmessungen:
  • 210x148x10 mm.
  • Gewicht:
  • 2255 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Competition with Identity Driven Entry

Sebastian Burchhardt develops a game theory model that analyzes the possible behavioral patterns of employees during M&A processes and the impact of such patterns on the success of the transaction itself. The result is the development of a principal-multi-agent model that allows for endogenous contest entry driven by identity.

Kund*innenbewertungen von Competition with Identity Driven Entry



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Competition with Identity Driven Entry ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.