Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction

- An Epistemological Perspective

Über Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction

In an extensive study, Bettina Heintz (Heintz 2000) proposed that the historical development of formal mathematical proof was, in fact, a means of estab lishing a communicable "code of conduct" which helped mathematicians make themselves understood in relation to the truth of mathematical statements in a co ordinated and unequivocal way.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780387242514
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 236
  • Veröffentlicht:
  • 22. März 2005
  • Ausgabe:
  • 2005
  • Abmessungen:
  • 234x156x15 mm.
  • Gewicht:
  • 547 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction

In an extensive study, Bettina Heintz (Heintz 2000) proposed that the historical development of formal mathematical proof was, in fact, a means of estab lishing a communicable "code of conduct" which helped mathematicians make themselves understood in relation to the truth of mathematical statements in a co ordinated and unequivocal way.

Kund*innenbewertungen von Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.