Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Consumer Management in the Internet Age

- How Customers Became Managers in the Modern Workplace

Über Consumer Management in the Internet Age

This book analyzes online consumer management, a practice in which customers monitor, report on, and discipline workers through posting online reviews. Through examining reviewer communities, the author analyzes the ways in which our need for collective purpose is increasingly transformed into profit production under modern capitalism.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781498592239
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 154
  • Veröffentlicht:
  • 2. Juli 2021
  • Abmessungen:
  • 229x151x12 mm.
  • Gewicht:
  • 230 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Consumer Management in the Internet Age

This book analyzes online consumer management, a practice in which customers monitor, report on, and discipline workers through posting online reviews. Through examining reviewer communities, the author analyzes the ways in which our need for collective purpose is increasingly transformed into profit production under modern capitalism.

Kund*innenbewertungen von Consumer Management in the Internet Age



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Consumer Management in the Internet Age ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.