Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Consumerism

- As a Way of Life

Über Consumerism

This book provides an introduction to the historical and theoretical foundations of consumerism. It then moves on to examine the experience of consumption in the areas of space and place, technology, fashion, `popular' music and sport. Throughout, the author brings a critical perspective to bear upon the subject, thus providing a reliable and stimulating guide to a complex and many-sided field.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780761952152
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 192
  • Veröffentlicht:
  • 28. Juli 1998
  • Abmessungen:
  • 159x236x10 mm.
  • Gewicht:
  • 294 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Consumerism

This book provides an introduction to the historical and theoretical foundations of consumerism. It then moves on to examine the experience of consumption in the areas of space and place, technology, fashion, `popular' music and sport. Throughout, the author brings a critical perspective to bear upon the subject, thus providing a reliable and stimulating guide to a complex and many-sided field.

Kund*innenbewertungen von Consumerism



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Consumerism ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.