Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Consuming Irish Children

- Advertising and the Art of Independence, 1860-1921

Über Consuming Irish Children

Late nineteenth-century Ireland saw the emergence of a thriving advertising industry and the Irish child played a vital role in establishing this nascent consumer state. Analysing advertisements, historical materials and literature, this book links the child-centred consumer culture of Victorian Ireland with the setting up of the independent state.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783034319898
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 280
  • Veröffentlicht:
  • 30. Oktober 2017
  • Ausgabe:
  • Abmessungen:
  • 151x223x23 mm.
  • Gewicht:
  • 408 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Consuming Irish Children

Late nineteenth-century Ireland saw the emergence of a thriving advertising industry and the Irish child played a vital role in establishing this nascent consumer state. Analysing advertisements, historical materials and literature, this book links the child-centred consumer culture of Victorian Ireland with the setting up of the independent state.

Kund*innenbewertungen von Consuming Irish Children



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Consuming Irish Children ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.