Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Corporate Reputations, Branding and People Management

Über Corporate Reputations, Branding and People Management

Helps HR practitioners understand corporate-level concepts and their relevance to the strategic agendas of organizations by drawing on a range of ideas from branding, marketing, communications, and public relations. This book examines how effective people management strategies and the role of HR specialist can contribute to this corporate agenda.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780750669504
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 400
  • Veröffentlicht:
  • 20. Juni 2006
  • Abmessungen:
  • 236x160x30 mm.
  • Gewicht:
  • 596 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Corporate Reputations, Branding and People Management

Helps HR practitioners understand corporate-level concepts and their relevance to the strategic agendas of organizations by drawing on a range of ideas from branding, marketing, communications, and public relations. This book examines how effective people management strategies and the role of HR specialist can contribute to this corporate agenda.

Kund*innenbewertungen von Corporate Reputations, Branding and People Management



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Corporate Reputations, Branding and People Management ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.