Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Corporate Strategy, Public Policy and New Technologies

- Philips and the European Consumer Electronics Industry

Über Corporate Strategy, Public Policy and New Technologies

Based on a study of the electronics giant Philips, this book examines the key factors which have determined the success or failure of technologies and the global competitiveness of firms within a major European consumer industry. It traces the influences of Philips and of European Community policymaking on the development of the industry.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780080425818
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 372
  • Veröffentlicht:
  • 11. April 1996
  • Abmessungen:
  • 156x234x23 mm.
  • Gewicht:
  • 699 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Corporate Strategy, Public Policy and New Technologies

Based on a study of the electronics giant Philips, this book examines the key factors which have determined the success or failure of technologies and the global competitiveness of firms within a major European consumer industry. It traces the influences of Philips and of European Community policymaking on the development of the industry.

Kund*innenbewertungen von Corporate Strategy, Public Policy and New Technologies



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Corporate Strategy, Public Policy and New Technologies ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.