Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Creating the Customer-driven Library

- Building on the Bookstore Model

Über Creating the Customer-driven Library

Aiming to help libraries market their services using low-cost or no-cost techniques, Woodward shares practical lessons for any library's revitalization inspired by the success of mega bookstores. Bookstores focus on the customer, and libraries need to take a page from their book.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780838908884
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Veröffentlicht:
  • 30. November 2004
  • Abmessungen:
  • 157x234x19 mm.
  • Gewicht:
  • 390 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Creating the Customer-driven Library

Aiming to help libraries market their services using low-cost or no-cost techniques, Woodward shares practical lessons for any library's revitalization inspired by the success of mega bookstores. Bookstores focus on the customer, and libraries need to take a page from their book.

Kund*innenbewertungen von Creating the Customer-driven Library



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Creating the Customer-driven Library ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.