Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Creative Labour

- Media Work in Three Cultural Industries

enthalten in CRESC-Reihe

Über Creative Labour

What is it like to work in the media? Are media jobs more 'creative' than those in other sectors? This book explores the creative industries, using a combination of original research and a synthesis of existing studies. It is suitable for both undergraduate and postgraduate students of subjects including business and management studies.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415572606
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 276
  • Veröffentlicht:
  • 29. Oktober 2010
  • Abmessungen:
  • 157x241x21 mm.
  • Gewicht:
  • 580 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Creative Labour

What is it like to work in the media? Are media jobs more 'creative' than those in other sectors? This book explores the creative industries, using a combination of original research and a synthesis of existing studies. It is suitable for both undergraduate and postgraduate students of subjects including business and management studies.

Kund*innenbewertungen von Creative Labour



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Creative Labour ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.