Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Crisis Management in the Age of Social Media

Über Crisis Management in the Age of Social Media

The age of the instant crisis has arrived. Companies, Non-profits and high-profile individuals often seem unable to cope. There's a new playing field - social media. This book examines 'Instant Crises,' derives lessons and applies the basics of crisis management to the new environment.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781606495803
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 153
  • Veröffentlicht:
  • 16. August 2013
  • Abmessungen:
  • 163x229x9 mm.
  • Gewicht:
  • 238 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Crisis Management in the Age of Social Media

The age of the instant crisis has arrived. Companies, Non-profits and high-profile individuals often seem unable to cope. There's a new playing field - social media. This book examines 'Instant Crises,' derives lessons and applies the basics of crisis management to the new environment.

Kund*innenbewertungen von Crisis Management in the Age of Social Media



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Crisis Management in the Age of Social Media ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.