Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Critical Branding

- Postcolonial Studies and the Market

Über Critical Branding

This book provides an original answer to what Sarah Brouillette has called postcolonial studies' 'longstanding materialist challenge', illuminating the relationship between what is broadly called 'the market' and the practice and positionality of postcolonial critics and their field, postcolonial studies.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780367503444
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 228
  • Veröffentlicht:
  • 25. Februar 2020
  • Abmessungen:
  • 152x229x0 mm.
  • Gewicht:
  • 453 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Critical Branding

This book provides an original answer to what Sarah Brouillette has called postcolonial studies' 'longstanding materialist challenge', illuminating the relationship between what is broadly called 'the market' and the practice and positionality of postcolonial critics and their field, postcolonial studies.

Kund*innenbewertungen von Critical Branding



Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.