Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Death in a Consumer Culture

Über Death in a Consumer Culture

Organised into four sections covering: The Death Industry; Death Rituals and Consumption; Death and the Body and Critiques of the Death-Consumption Link, Death in Consumer Culture presents the broadest array of research on the topic of death and consumer behaviour across disciplinary boundaries. Offering a richly unique anthology on this challenging topic, this book will be of interest to researchers working at the intersection consumer culture, marketing and mortality.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138848191
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 352
  • Veröffentlicht:
  • 14. Dezember 2015
  • Abmessungen:
  • 156x234x23 mm.
  • Gewicht:
  • 635 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Death in a Consumer Culture

Organised into four sections covering: The Death Industry; Death Rituals and Consumption; Death and the Body and Critiques of the Death-Consumption Link, Death in Consumer Culture presents the broadest array of research on the topic of death and consumer behaviour across disciplinary boundaries. Offering a richly unique anthology on this challenging topic, this book will be of interest to researchers working at the intersection consumer culture, marketing and mortality.

Kund*innenbewertungen von Death in a Consumer Culture



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Death in a Consumer Culture ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.