Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Design for How People Think

- Using Brain Science to Build Better Products

Über Design for How People Think

User experience doesn't happen on a screen; it happens in the mind, and the experience is multidimensional and multisensory. This practical book will help you uncover critical insights about how your customers think so you can create products or services with an exceptional experience.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781491985458
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 240
  • Veröffentlicht:
  • 23. April 2019
  • Abmessungen:
  • 228x154x15 mm.
  • Gewicht:
  • 462 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Design for How People Think

User experience doesn't happen on a screen; it happens in the mind, and the experience is multidimensional and multisensory. This practical book will help you uncover critical insights about how your customers think so you can create products or services with an exceptional experience.

Kund*innenbewertungen von Design for How People Think



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Design for How People Think ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.