Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Designing for the Museum Visitor Experience

Über Designing for the Museum Visitor Experience

The in-depth, visitor-centered research underlying this book offers nuanced understandings of the interface between visitors and exhibition environments. Museum educators, designers, interpreters, curators, researchers, and evaluators will find this framework of value in both daily practice and future planning. Designing for the Museum Visitor Experience provides museum professionals and academics with a fresh vocabulary for understanding how visitors experience exhibitions.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138825277
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 336
  • Veröffentlicht:
  • 10. November 2014
  • Abmessungen:
  • 163x228x18 mm.
  • Gewicht:
  • 498 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Designing for the Museum Visitor Experience

The in-depth, visitor-centered research underlying this book offers nuanced understandings of the interface between visitors and exhibition environments. Museum educators, designers, interpreters, curators, researchers, and evaluators will find this framework of value in both daily practice and future planning. Designing for the Museum Visitor Experience provides museum professionals and academics with a fresh vocabulary for understanding how visitors experience exhibitions.

Kund*innenbewertungen von Designing for the Museum Visitor Experience



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Designing for the Museum Visitor Experience ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.