Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Designing the Social

- Unpacking Social Media Design and Identity

Über Designing the Social

1 The Digital Metamorphosis.- 2 Defining Social Media...It''s complicated.- 3 Devices and Technology: How the way in which we access social media affects our experiences, uses, and identities.- 4 What''s ''social'' about social media?.- 5 Enmeshing the user and design: How is identity managed online?.- 6 Comic Theory: A new, critical, adaptive theoretical framework for identity presentation.- 7 Critical Digital Citizenship: A call to action for educators and educational researchers.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9789811557156
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 172
  • Veröffentlicht:
  • 12. Juni 2020
  • Ausgabe:
  • 12020
  • Abmessungen:
  • 155x235x0 mm.
  • Gewicht:
  • 454 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Designing the Social

1 The Digital Metamorphosis.- 2 Defining Social Media...It''s complicated.- 3 Devices and Technology: How the way in which we access social media affects our experiences, uses, and identities.- 4 What''s ''social'' about social media?.- 5 Enmeshing the user and design: How is identity managed online?.- 6 Comic Theory: A new, critical, adaptive theoretical framework for identity presentation.- 7 Critical Digital Citizenship: A call to action for educators and educational researchers.

Kund*innenbewertungen von Designing the Social



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Designing the Social ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.