Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Dialogic Literary Argumentation in High School Language Arts Classrooms

- A Social Perspective for Teaching, Learning, and Reading Literature

Über Dialogic Literary Argumentation in High School Language Arts Classrooms

This volume defines Dialogic Literary Argumentation, outlines its key principles, and provides in-depth analysis of classroom social practices and teacher-student interactions to illustrate the possibilities of a social perspective for a new vision of teaching, reading and understanding literature.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781032240343
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 194
  • Veröffentlicht:
  • 13. Dezember 2021
  • Abmessungen:
  • 152x229x0 mm.
  • Gewicht:
  • 272 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Dialogic Literary Argumentation in High School Language Arts Classrooms

This volume defines Dialogic Literary Argumentation, outlines its key principles, and provides in-depth analysis of classroom social practices and teacher-student interactions to illustrate the possibilities of a social perspective for a new vision of teaching, reading and understanding literature.

Kund*innenbewertungen von Dialogic Literary Argumentation in High School Language Arts Classrooms



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Dialogic Literary Argumentation in High School Language Arts Classrooms ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.