Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Domesticity and Consumer Culture in Iran

- Interior Revolutions of the Modern Era

enthalten in Iranian Studies-Reihe

Über Domesticity and Consumer Culture in Iran

This book explores the transformation of home culture and domestic architecture in twentieth century Iran. While highlighting the role of architects and urban planners since the turn of the century, the book also studies the interplay between foreign influences, gender roles, consumer culture, and women's education as they intersect with taste, fashion, and interior design.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415781831
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 280
  • Veröffentlicht:
  • 31. Januar 2013
  • Abmessungen:
  • 241x157x21 mm.
  • Gewicht:
  • 562 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Domesticity and Consumer Culture in Iran

This book explores the transformation of home culture and domestic architecture in twentieth century Iran. While highlighting the role of architects and urban planners since the turn of the century, the book also studies the interplay between foreign influences, gender roles, consumer culture, and women's education as they intersect with taste, fashion, and interior design.

Kund*innenbewertungen von Domesticity and Consumer Culture in Iran



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Domesticity and Consumer Culture in Iran ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.