Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Empowering the American Consumer

- Corporate Responsiveness and Market Profitability

Über Empowering the American Consumer

Far removed from the markets they're meant to serve, insensitive to market needs, inflexible in how they do business, America's oliuopolistic corporations are terrorizing consumers. Samli maintains that far from being hostile to business, he sees business as actually working against itself.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781567203783
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 216
  • Veröffentlicht:
  • 30. Oktober 2000
  • Abmessungen:
  • 229x152x15 mm.
  • Gewicht:
  • 531 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Empowering the American Consumer

Far removed from the markets they're meant to serve, insensitive to market needs, inflexible in how they do business, America's oliuopolistic corporations are terrorizing consumers. Samli maintains that far from being hostile to business, he sees business as actually working against itself.

Kund*innenbewertungen von Empowering the American Consumer



Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.