Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media

Über Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media

Blurring the lines between advertisements and editorial content, branded marketing provides advertisers and consumers with highly engaging media content that benefits them both. This title provides an interdisciplinary approach to connecting with the consumer through branding strategies in the entertainment and media fields.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781466683426
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 301
  • Veröffentlicht:
  • 30. April 2015
  • Abmessungen:
  • 224x292x29 mm.
  • Gewicht:
  • 1182 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media

Blurring the lines between advertisements and editorial content, branded marketing provides advertisers and consumers with highly engaging media content that benefits them both. This title provides an interdisciplinary approach to connecting with the consumer through branding strategies in the entertainment and media fields.

Kund*innenbewertungen von Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.