Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Entrepreneurial Identity in US Book Publishing in the Twenty-First Century

Über Entrepreneurial Identity in US Book Publishing in the Twenty-First Century

This Element examines entrepreneurship through the lens of identity and narrative based on interview data with book publishing entrepreneurs in the US Book publishing entrepreneurship narratives of independence, culture over commerce, accidental profession, place, risk, (in)stability, busyness, and freedom are examined in this Element.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781108819510
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 75
  • Veröffentlicht:
  • 23. September 2021
  • Ausgabe:
  • Abmessungen:
  • 234x178x9 mm.
  • Gewicht:
  • 116 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Entrepreneurial Identity in US Book Publishing in the Twenty-First Century

This Element examines entrepreneurship through the lens of identity and narrative based on interview data with book publishing entrepreneurs in the US Book publishing entrepreneurship narratives of independence, culture over commerce, accidental profession, place, risk, (in)stability, busyness, and freedom are examined in this Element.

Kund*innenbewertungen von Entrepreneurial Identity in US Book Publishing in the Twenty-First Century



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Entrepreneurial Identity in US Book Publishing in the Twenty-First Century ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.