Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Envisioning Media Power

- On Capital and Geographies of Television

Über Envisioning Media Power

Envisioning Media Power develops an original geographical perspective on the nature and exercise of power in the international television economy, focusing on the UK and New Zealand markets, and on their respective relationships with the U.S. market and its globally-influential media corporations. In illuminating the fabric of television's international space economy, the book argues that power, knowledge and geography are inseparable not only from one another, but from the process of accumulation of media capital.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780739123447
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 340
  • Veröffentlicht:
  • 16. April 2009
  • Abmessungen:
  • 163x239x35 mm.
  • Gewicht:
  • 850 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Envisioning Media Power

Envisioning Media Power develops an original geographical perspective on the nature and exercise of power in the international television economy, focusing on the UK and New Zealand markets, and on their respective relationships with the U.S. market and its globally-influential media corporations. In illuminating the fabric of television's international space economy, the book argues that power, knowledge and geography are inseparable not only from one another, but from the process of accumulation of media capital.

Kund*innenbewertungen von Envisioning Media Power



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Envisioning Media Power ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.