Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Essays in the Theory and Measurement of Consumer Behaviour: In Honour of Sir Richard Stone

Über Essays in the Theory and Measurement of Consumer Behaviour: In Honour of Sir Richard Stone

The eleven papers in this volume show work in the theory and measurement of consumer behaviour. The eminent contributors offer papers ranging from theory to econometrics, from Engel curves to labour supply and fertility, and from consumer demand in England to consumer behaviour in the USSR.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780521067553
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 356
  • Veröffentlicht:
  • 10. Juli 2008
  • Abmessungen:
  • 154x231x29 mm.
  • Gewicht:
  • 546 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Essays in the Theory and Measurement of Consumer Behaviour: In Honour of Sir Richard Stone

The eleven papers in this volume show work in the theory and measurement of consumer behaviour. The eminent contributors offer papers ranging from theory to econometrics, from Engel curves to labour supply and fertility, and from consumer demand in England to consumer behaviour in the USSR.

Kund*innenbewertungen von Essays in the Theory and Measurement of Consumer Behaviour: In Honour of Sir Richard Stone



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Essays in the Theory and Measurement of Consumer Behaviour: In Honour of Sir Richard Stone ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.